PANAS! Emma Maembong Mahu Saman Blogger Tak Guna!




PANAS! Emma Maembong Mahu Saman Blogger Tak Guna! 


#Hanya kerana isu berkaitan Emma Maembong membeli alat ujian kehamilan untuk kakaknya, Yaya Maembong, kini keluarga tersebut akan mengambil tindakan undang-undang terhadap penulis yang membuat laporan berkenaan.,.,.,.,.

-------------------
-------------------


#Tambah Emma, dia terpaksa mengambil tindakan berkenaan kerana laporan tersebut membabitkan soal maruahnya dan keluarga, apabila orang ramai percaya bahawa alat ujian kehamilan yang dibelinya itu untuk kegunaan sendiri.,.,.,.,.

--------------
--------------

#“Memang ikutkan ini berkaitan maruah.,.,.,.,. Saya memang kecewa.,.,.,.,. Malah keluarga saya juga marah.,.,.,.,. Keluarga mahu mengambil tindakan undang-undang dalam soal ini memandangkan mereka mahu nama saya dibersihkan, tetapi buat masa sekarang saya serahkan kepada keluarga sahaja”

#“Membayangkan saya sendiri kenal pihak yang menulis kisah ini, memang saya tidak sampai hati,” katanya kepada Utusan Online mengenai perkara tersebut.,.,.,.,.






0 Response to "PANAS! Emma Maembong Mahu Saman Blogger Tak Guna! "

Post a Comment